דבורים – לשלום
מרכז ג׳ו אלון בשיתוף עם מועצה מקומית שגב־שלום קורא לכן, תושבות בני־שמעון ונשים בדואיות ממרחב הנגב, להצטרף לתכנית ייחודית:
אנו גאות לשתף כי השנה נפתח מחזור שני של ״דבורים לשלום״ – תכנית קהילתית המשלבת משתתפות יהודיות ובדואיות במטרה ללמד יחד על גידול דבורים בשיטה ביו דינמית בהדרכת יוסי אוד, מומחה לדבורים בעל שם עולמי.
המפגשים יתקיימו החל מחודש ספטמבר בימי שני בתאריכים:
8.9, 15.9, 29.9, 20.10, 27.10, 3.11
בין השעות 9:00-12:00
המפגשים יתקיימו בשני מוקדים, במרכז ג׳ו אלון ובשגב־שלום.
התכנית מסובסדת אך תדרש השתתפות עצמית ברכישת כוורת ונחיל דבורים.
לפרטים על התכנית ולהרשמה, מוזמנות להתקשר לפרידה בטל׳ 052-6484285